czwartek, 17 stycznia 2013

Joanna i wstęp do Candy

Ostrzegałam, że mam chrapkę na lalę Tatiany Conne. Kupno takiego cudeńka to koszt kosmiczny, więc postanowiłam uszyć podobną. Po dwóch dniach i dwóch nocach ślęczenia przy maszynie, moje zdziwienie co do cen takich lal zmalało ;) Krótko- było co robić, ale na szczęście bardzo lubię taki wysiłek :) Wyszła trochę blada, ale ciepłe miesiące dopiero przed nami więc liczę, że następne będą bardziej opalone ;)
Teraz proszę Was, drodzy Podczytywacze, o odpowiedz na pytanie, które zaważy na losie mojego przyszłego Candy, a tym samym na Waszej wygranej... :)
Chciałybyście wejść w posiadanie kukiełki z rodziny Ofcowatych (tutaj link do tych włochatych stworzonek), czy może z rodu Lalowatych (przykład- poniższa Joanna) ? 
A teraz czas na prezentację :)
Joanna to bardzo odważna dziewczyna. Zostawiłam ją na chwilkę bez dozoru, a ona, trzask-prask i zniknęła! Okazało się, że z naszego kuchennego okna dojrzała stary, myśliwski domek i postanowiła zwiedzić go, bez konsultacji ze mną! Chatka ma już bliżej do ruiny niż do stabilnej budowli więc jak tylko się zorientowałam gdzie zniknęła to pognałam do niej w te pędy. Na szczęście okazało się, że Joanna to rozsądna poszukiwaczka przygód i poza ubrudzeniem swoich nowych śniegowców nic sobie złego nie zrobiła :) 
Pozdrawiam i do następnego ! :)

29 komentarzy:

  1. ona !!! ona!!! ona jest rewelacyjna:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko!!! Ona jest cudowna! No pewnie ze bym sie w kolejce ustawila natychmiast i jeszcze czary odprawiac bede:) Zdolna Kobita jestes:)
    Pozdrawiam mocno i zapraszam na candy do mnie (malenkie takie i nieco mniej efektowne byc moze....)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha niesamowita ...to ja zaraz urok rzucam żeby nikt oprócz mnie nie chciał Ona ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala jak ta lala:)ale oFca jest nieziemska!:)))
    kamala

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała jest! Wybrałabym lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle jestem po wrazeniem,Twoich umiejętności.Oczywiscie bardzo chciałabym miec taka lale,jak pewnie wiele z nas:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Raaany... Nie umiałabym się zdecydować! Ofce jest przeurocze, zabawne, lala jest śliczna... Ech.
    I taka dbałość o szczegóły.
    Masz ogromną cierpliwość Niezapominatko ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. boska ta lala! Ofca też cudna i stawiam na nią tym razem ;) pozdrawiam i gratuluję talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękna , cudowna , rewelacyjna !!!!:)) ale ofce też przecież są piękne ;) cóż...sama nie wiem - może jednak ofca:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz nawyprawiałaś! Ofca super...ale lali też niczego nie brakuje...trudne zadanie:)
    Proponuję lalę!!! Wyszła ci boska!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala jest fantastyczna! Ale ofca też skradła moje serducho :) Zwłaszcza ta elegantka :) Koniecznie musisz zrobić dwie nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lala jest po prostu śliczna. Bardzo mi się podoba. Wykonana pięknie w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna :O
    Co do pytania to wolę się nie odzywać, bo udziału w Candy nie wezmę.. Ale mi się lala bardziej od Ofcowatych podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny wybór Ofca i Lala są doskonałe i na pewno będę czekać na Candy, żeby spróbować szczęścia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze względu na to, że sama wyglądam jak Ofca to jednak wolę Lalę, bo po ostatniej wizycie u fryzjera ona jest mi bliższa jeśli chodzi o fryzurę;) chętnie bym się z nią zaprzyjaźniła. Jest śliczna. Pozdrowienia z Mrowina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś wyprostowała swoje loki? To chyba trudne zadanie, bo z tego co pamiętam (ze zdjęć ;)) to masz bardzo kręcone loczki :)

      Usuń
  16. Lala jest fantastyczna - ubranko z jego detalami to mistrzowska robota!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Natko Twoja dbałość o szczegóły jest niezwykła, już wcześnie zwróciałam na to uwagę przy okazji Twoich przepiśników, ale wykonanie laleczki jest niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię skupiać się na wykonaniu detali :) ale to zawsze zabiera najwięcej czasu :/

      Usuń
  18. Jaka PIĘKNA!!! Zawsze próbowałam rozwiązać tajemnicę tych niewiarygodnych włosów lalek. I nadal jej nie rozwiązałam. Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy lalki to wełna :) ale właśnie wydają mi się za bardzo matowe, muszę pokombinować bardziej, żeby wyglądały na "zdrowsze" ;)

      Usuń
  19. Lala jest cudna :) i byloby pieknie moc takie cudenko wygrac

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie zdolna jesteś!!!!!! Śliczna lalka, gdybym tylko była młodsza... Podziwiam, lecz w kolejce się nie ustawiam, niech takie cudeńko trafi do domu, gdzie ucieszy się nim młodsze pokolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Wam dziękuje za opinie !!! Bardzo miło czyta się takie pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyja wyszła Ci lalka, ja akurat mam synka, więc wiesz że zamarzyła mi się Ofca :-) Ale lalka również prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Preciosas fotos y ambientes
    Me encanta la muñeca
    Felicitaciones por tu blog

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie